Thursday, July 22, 2010

salam

Dalam mengharungi hidup sebagai manusia aku selalu alpa dengan seruhanNya...
entah mengape???...


sekarang aku terase seperti kehilangan jiwa ku bile seorang manusia yang bernama perempuan tidak lagi mempedulikan aku.....
kenape jadi begini..
adakah aku membuat salah????
mungkin jodoh ku dengannya tidak berpanjangan...
tetapi aku ingin berjumpa dengannya buat kali terakhir......
jika diizinkan tuhan aku ingin mengucapkan kata2 akhir padanya yang aku amat menyayanginye....
buat saudari yang aku hanya boleh memberikan nama awalannya iaitu ainur....
semoga berbahagia la disamping orang yang tersayang dan aku memang tidak layak untuk mengisi ruang hatimu....
jika kau mencari ku disaat kesedihanmu...aku sanggup terima dengan berbesar hati....
akhir kata....sejahteralah keatas kamu wahai manusia...peace no war!...

3 comments:

  1. Allah tidak pernah lupa kita, tapi kita selalu melupaNya....Ingatlah Dia, kerana Dia mengingati kita...kalau dah jodoh, tak kemana,,,Allah dah menjanjikan..telah aku ciptakan tiap pasangan tuk kit..tp sejauh mana budi pekerti pasangan kita, bergantung pd diri kita.....sbb tu, kalau kita tak dpt seseorg tu, jgn bersedih..muhasabah balik diri kita....Dia tak beri apa yg kita nak, tp Dia beri apa yg terbaik untuk kita...

    ReplyDelete
  2. bro...

    dalam jalan terang, tuhan selalu bagi kita gelap siket2 untuk kita berusaha, supaya kita terus tak rase senang. tapi, dalam jalan gelap, tuhan bagi kita sikit2 terang, untuk permudahkan kita.

    Allah ada.ngan dia je ehh..

    ReplyDelete