Monday, February 21, 2011

opps

as-salam

setelah lama aku tidak menulis penceritaan tentang diriku ini..adoi macam-macam berlaku dalam tempoh tiga bulan ini...
letih???penat????marah???kesal???semua bermain dalam pikiran....
perihal kene buang keje????
tak ada pitis???

semua ini membuatkan aku menjadi matang dalam menjalani kehidupan masa hadapan,
adakala aku rasa semua ini kesilapan aku juga...ermmm mungkin kadang-kadang ade yang nak sabotaj aku....

mendengar kejayaan rakan rakan membuatkan aku menjadi iri hati kepada mereka...ya itu adalah rezeki mereka yang tak merasa penat untuk berusaha..tidak seperti aku...
hidup ini semakin singkat...dengan kudrat yang ada ini aku masih mencari cari hala tuju untuk aku bertapak membina hidup pada masa hadapan.
aku semakin terpesong dan hanyut dengan duniawi...mungkin!
mencari teman alasannya....
aku sedar bukan semua wanita pentingkan harta...tetapi sekarang semua perlukan duit..aku???tak punya apa apa dari segi rupa paras ataupun kebendaan...mungkin tiada jodoh untukku....

aku menulis bukan kerna nama..lagu itu terngiang ngiang dalam minda ku...aku menulis ini bukan untuk menagih simpati..tapi cuma untuk meluahkan isi hati....


No comments:

Post a Comment